سیستم تهویه پارکینگ|جت فن پارکینگی
نوشته شده توسط : Khazarfan

سیستم تهویه پارکینگ برای از بین بردن دودهای خروجی وسایل نقلیه حاوی آلاینده های مضر ضروری است. برخی از این آلاینده ها شامل مونوکسید کربن (CO) ، اکسیدهای نیتروژن (NOX) ، دی اکسید گوگرد (SO2) و ترکیبات فلزات سنگین است.

تبرید و تهویه مطبوع می توانند یک سیستم تهویه پارکینگ را متناسب با نیازهای شما از سیستم های نوع استاندارد گرفته تا سیستم های تهویه پالس ایمن تر و کاربردی تر طراحی کنند.

مهمترین پیشرفت در طراحی سیستم تهویه پارکینگ، معرفی سیستم تهویه پارکینگ منحصر به فرد است. سیستم تهویه پارکینگ یک جایگزین نوآورانه برای سیستم های سنتی است و مزایای قابل توجهی را ارائه می دهد. سیستم تهویه پارکینگ مبتنی بر تعدادی از فن ها است که یا جایگزین مجاری توزیع سنتی در پارکینگ های بسته شده یا افزایش تهویه متقاطع در پارکینگ های باز است. سیستم تهویه پارکینگ علاوه بر از بین بردن آلاینده ها ، سیستم های تهویه همچنین می توانند با محدود کردن گسترش دود در صورت آتش سوزی یا پاکسازی دود پس از خاموش کردن آتش ، به آتش نشانان کمک کنند.

سیستم تهویه پارکینگ در اروپا سرچشمه گرفته است و در سراسر جهان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. جت فن پارکینگی در سیستم تهویه پارکینگ و سیستم های کنترل دود استفاده می شود.

چه اقامتگاه مسکونی ، مجتمع اداری یا ساختمان کارخانه - هر ساختمان نیازهای خاص خود را برای تهویه دارد. یکی از چالش های ویژه در اینجا پارکینگ های اتومبیل زیرزمینی و چند طبقه است ، که در اثر گازهای خروجی ، هوا به شدت با مونوکسید کربن ، اکسید نیتروژن و LPG (گاز مایع مایع) آلوده می شود. با توجه به غلظت و مدت زمان طولانی در پارکینگ ، این یک خطر بزرگ برای کاربران است. بنابراین وجود سیستم تهویه پارکینگ برای از بین بردن آلودگی ضروری است. سیستم تهویه پارکینگ برای تهویه پارک های زیرزمینی اتومبیل برای حذف CO در شرایط عادی و همچنین استخراج دود اضطراری مانند آتش سوزی ایجاد شده است.

 

جت فن پارکینگی از ابزارهای مهم در سیستم تهویه پارکینگ است که مانع از آلودگی می شود. سیستم تهویه پارکینگ، سنسورهای تشخیص CO و یک کنترل پنل است. این سیستم مبتنی بر قرار دادن مجموعه ای از پنکه های محوری محوری در امتداد پارکینگ است که به شکلی مشابه یک سیستم مجاری کار می کند ، وقتی در سقف نصب می شوند ، با ایجاد یک جریان مداوم ، هوا را به سمت منطقه اگزوز حرکت می دهند. بنابراین ، از ایجاد مناطق راکد در جایی که هوا گرفتار می شود ، جلوگیری می شود.

جت فن پارکینگی فقط در منطقه خاص کار می کنند وقتی ردیاب های CO سطح آلودگی بالاتر از مقدار آستانه برای منطقه را تشخیص دهند. در صورت بروز آتش سوزی و یا در CO زیاد ، جت فن پارکینگی پس از دریافت سیگنال از سنسورهای گرما / دود باید فن ها را با سرعت کامل روشن کند. علاوه بر تعویض جت فن پارکینگی با سرعت زیاد در کف آتش ، سیستم کنترل فن های هوای تازه را نیز خاموش می کند زیرا این ماده حاوی اکسیژن است که احتمال انتشار آتش را نیز دارد. سیستم های تهویه پارکینگ علاوه بر جت فن پارکینگی ، به سرعت و به طور مؤثر فن های اصلی عرضه / اگزوز را بر حسب تقاضا یا سیگنال از سنسورهای مربوطه تنظیم می کند ، تا زمانی که دود کامل از پارکینگ خارج شود.

تجزیه و تحلیل جت فن پارکینگی می تواند به طور همزمان جریان هوا ، انتقال حرارت و انتقال آلاینده ها را در داخل پارکینگ پیش بینی کند. هدف خاص یافتن موقعیت مکانی مطلوب ، تعداد و پیکربندی جت فن پارکینگی مورد نیاز برای تهویه پارکینگ ، برای موقعیت های معین ورودی ها و اگزوزها است.

جت فن های پارکینگی یک پنکه ضربه ای است که برای تهویه پارکینگ های اتومبیل و مناطق سرویس زیرزمینی طراحی شده است ، تا هم سطح هوای آلوده را کاهش داده و هم در صورت بروز آتش سوزی از استخراج دود کمک کند.

جت فن پارکینگی از فن آوری تهویه تونل استفاده می کنند تا نیاز به کارهای سنگین را از بین ببرند. جت فن پارکینگی در فضای پارکینگ اتومبیل موجب صرفه جویی در هزینه ها شده و موجب کاهش صدا می شوند و پارکینگ را به محیطی سبک تر و کم نظیر تبدیل می کند.

 

ویژگی ها و مزایا:

عملکرد معتبر جت فن پارکینگی که در آزمایشگاه های معتبر انجام شده است.

ساخت و ساز بادوام از پوشش گالوانیزه و طبق استاندارد کیفیت ISO 9001 تولید می شود.

تعمیر و نگهداری کم





:: برچسب‌ها: جت فن پارکینگی , سیستم تهویه پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: